Coraz większa liczba firm oferuje swoim klientom outsourcing w zakresie organizacji spotkań branżowych i rekrutacyjnych. Spotkania te są niezwykle istotne w działalności każdej firmy. Każde przedsiębiorstwo
Elementy interaktywne w prezentacjach multimedialnych. Kiedy warto ich używać?
Prezentacje multimedialne są doskonałym narzędziem, dającym możliwość dzielenia się informacjami o działalności, marce, czy produkcie z naszymi odbiorcami – klientami oraz pracownikami. Prezentacje
Elementy identyfikacji wizualnej. Z czego składa się tożsamość firmy?
Dwa podstawowe terminy mające znaczący wpływ na funkcjonowanie każdej marki to tożsamość firmy oraz identyfikacja wizualna. Oba te terminy wzajemnie się przenikają i są nieodłącznym elementem identyfikującym
Key visualn. Rola kluczowych elementów graficznych marki
Key visual to w najprostszym ujęciu wszelkie elementy graficzne marki, będące motywem przewodnim. Zadaniem key visual jest obrazowanie wartości marki. Dlatego tak niezwykle istotne jest to, aby dobrze
Redakcja – usługi korektorskie w marketingu
Wszelkiego rodzaju materiały marketingowe, w szczególności w których wykorzystujemy słowo pisane, powinny być nie tylko doskonale skomponowane pod kątem wizualnym, spójne z tożsamością
Rola opakowań w marketingu. Opakowania jako instrumenty promocji firmy
Każde przedsiębiorstwo może promować swoją markę na wiele sposobów. Najważniejsze jest jednak to, aby wszystkie te działania, niezależnie od tego, czy są prowadzone za pośrednictwem mediów społecznościowych,