Każda firma, czy to produkcyjna, dystrybucyjna, czy usługowa, skupia się w głównej mierze na sprzedaży. Gdyby nie istniała sprzedaż, nie istniałoby przedsiębiorstwa. Dlatego zarówno małe, jak i
Zwiększanie świadomości marki na rynku
Budowanie sinej i rozpoznawalnej na rynku marki jest procesem długotrwałym i pracochłonnym. Istnieje jednak kilka sposób na to, aby efektywnie zwiększyć świadomość marki na rynku.
Marketingowa funkcja opakowań
Opakowanie produktu pełni bardzo ważną rolę marketingową. Konsumenci bowiem, właśnie na podstawie opakowania, bardzo często dokonują decyzji zakupowej. Opakowanie jest wizytówką produktu.
Portale społecznościowe. Klucz we współczesnym e-marketingu
Portale społecznościowe są współcześnie jednym z najdoskonalszych narzędzi, umożliwiających prowadzenia skutecznych kampanii e-marketingowych. Dzięki nim przedsiębiorstwo ma możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców.
Rola opakowań w marketingu. Opakowania jako instrumenty promocji firmy
Każde przedsiębiorstwo może promować swoją markę na wiele sposobów. Najważniejsze jest jednak to, aby wszystkie te działania, niezależnie od tego, czy są prowadzone za pośrednictwem mediów społecznościowych,
E-mail marketing. Reklama przesyłana pocztą elektroniczną
Media elektroniczne, w tym poczta e-mailowa, dają ogromne możliwości prowadzenia skutecznych działań e-marketingowych. Coraz większa liczba firm, w której ofercie można odnaleźć produkty, czy usługi